Caure i tornar-hiCaure i tornar-hi
 Mrtna Mrtna
Estas en » Caure i tornar-hi » Archivo de entradas
Archivo de entradas

Wednesday 30 de May de 2007, 12:27:28
Pràctiques d'Ae
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2310 visitas

Ja que dissabte passat al final no vam anar a la Bauma de Can Solà a practicar amb els pedals, dilluns vam passar-nos tres hores a la fuxarda fent amb pedals una via del túnel. I heus aquí els problemes  a l'hora de fer els sostres en artificial, a veure si algú ens ajuda a resoldre'ls:

Monday 21 de May de 2007, 11:52:23
...la vida penjant d'una paret
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2500 visitas

una data a recordar: dissabte 26 de maig un lloc: la paret del gorro frigi, la cara que mira al monestir ... i a uns quants metres d'alçada: jo, escalant de primera altra vegada Tenia moltes ganes de repetir la sensació d'estar penjant d'una reunió, mirar avall, mirar amunt, i només veure r

Thursday 17 de May de 2007, 09:54:44
Quatre mesos i ...encordada!!
Tipo de Entrada: CUADERNO | 3097 visitas

I ja he tornat a encordar-me. En tope-rope, fent esportiva i a la Fuxarda, que no és sant de la meva devoció... Però ja ho he fet. I déu n’hi do... El dilluns 14, fent la via del díedre, la que hi ha sobre ciment a l’entrada del túnel, em semblava que no recordava on eren

Friday 23 de March de 2007, 09:31:45
Dos mesos!
Tipo de Entrada: CUADERNO | 975 visitas

Ja estic fent els preparatius de la tornada a Barcelona. Dilluns torno a la ciutat, i dimarts començo la feina. De moment he d’acabar unes quantes coses que tinc pendents, preparar-me l’equipatge per aquest primer mes i… buscar-me un gimnàs a Barcelona Però tot va funcionant. Tot va avan

Friday 16 de March de 2007, 09:05:22
Agulletes
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 1269 visitas

Avui sóc Feliç Avui m’he llevat i tinc agulletes Em noto els tríceps, els isquios, els pectorals… De fet m’ho noto tot Sento la musculatura que es queixa després de massa esforços I les ganes que tinc de sortir a caminar aquest matí. I d’anar a nadar. I de patir forçant-me el gen

Wednesday 14 de March de 2007, 10:30:34
La primera i la darrera
Tipo de Entrada: CUADERNO | 2 Comentarios | 1423 visitas

En aquest pots volia fer un remade de la meva primera i la meva darrera escalades. Eming hi van haver moltes aventures, moltes coneixences i companyies... Però són dos grans records que volia compartir. Malauradament, en cap de les dues duiem càmara de fotos per immotalitzar.

Wednesday 14 de March de 2007, 10:03:59
Les raons de la bogeria
Tipo de Entrada: CUADERNO | 867 visitas

Tot ho fem per alguna raó, sigui racional, insitntiva, irracional, impulsiva… I tots tenim algun motiu o motius pels quals ens hem posat a escalar. Llegint blogs d’escaladors, tothom té la seva història. I jo no volia ser menys, i crec que és l’espai adeqüat per escriure-ho Llavorsâ€